Αναβλήθηκε το δημ. σ/λιο για… άγνωστους λόγους
Το αναμενόμενο με αγωνία δημ. σ/λιο του Σαββάτου… της Τυρινής, 5/3/11, αναβλήθηκε αιφνιδίως για άγνωστους λόγους.
Κύριο θέμα είχε τη συζήτηση, για δεύτερη φορά, του Λαφασιού αν είναι ενιαίος οικισμός με την Πόθια ή αυτόνομος; Η πρώτη απόφαση, κατά πλειοψηφία, του δημ. σ/λίου της παρελθούσης Τετάρτης, 2/3/11, είπε ότι το Λαφάσι είναι ενιαίος οικισμός. Ακολούθησε η «Νύκτα του Αγίου Βαρθολομαίου» και κάπου προς τα ξημερώματα αποφασίστηκε η συνεδρίαση του Σαββάτου, στις 9/3/11, με το αιτιολογικό ότι προέκυψε σοβαρό διαδικαστικό θέμα.
Ενώ όμως όλα πήγαιναν ήρεμα, τουλάχιστον στην επιφάνειά τους, για την αποψινή (5/3/11) απόφαση, μία ώρα πριν τη συνεδρίαση ο γραμματέας του δημ. σ/λίου ειδοποίησε τηλεφωνικά τους δημ. σ/λους ότι «η συνεδρίαση αναβάλλεται και πιθανόν να επαναληφθεί την προσεχή Τετάρτη, 9/3/11». Πιθανόν, όχι και σίγουρα.
Τους λόγους της αναβολής δεν τους γνώριζε ο γραμματέας, ούτε και έγιναν γνωστοί. Απλώς εκφράστηκαν εικασίες, οι οποίες περισσότερο «είδαν» κίνηση τακτικής εκ μέρους του δημάρχου κ. Διακομιχάλη και πολύ λιγότερο κάποιον άλλο λόγο, π.χ. πρόβλημα υγείας ή μια ενδεχόμενη αντικειμενική δυσκολία.
Η παράταξη του κ. Γ. Ρούσσου βρέθηκε να είναι συγκεντρωμένη σε μια ανοικτή μάζωξη, τύπου «Καλύμνικης Πνύκας» (κατά πυκνές ομάδες), προ του Πνευματικού Κέντρου (φωτο). Πιο πέρα οι «βόρειοι» κατέφθασαν στο χώρο με καθυστέρηση ώρας και πλέον (όχι δημ. σ/λοι), προφανώς ενημερωμένοι για την αναβολή. Στην «Πνύκα» ακούστηκαν πολλές ερμηνείες για την αναβολή και τη γενικότερη τακτική που εφαρμόζει ο κ. Διακομιχάλης στο συγκεκριμένο θέμα του Λαφασιού, «εξαγοραζόμενος τον καιρόν, ότι αι ημέραι πονηραί εισιν», κατά τον ευαγγελιστή.
Το ζήτημα όμως είναι για τι «οι μέρες είναι πονηρές» και για ποιο λόγο ο κ. Διακομιχάλης «αγοράζει χρόνο»; Ο δρόμος έτσι κι αλλιώς για την ολοκλήρωση της απογραφής των οικισμών είναι μακρύς. Ο χαρακτηρισμός της συγκεκριμένης περιοχής (και κάθε περιοχής) ως «ενιαίου» ή ως «αυτόνομου» οικισμού, για να φτάσει στην τελική του φάση, θα ανέβει πολλά κλιμακωτά επίπεδα. Επομένως θα χρειαστεί πολύ χρόνο. Αν λοιπόν ο κ. Διακομιχάλης «αγοράζει χρόνο» για να πάει απλώς μέχρι την προσεχή Τετάρτη (από 5/3 έως 9/3/11), κερδίζει μόνο τρεις ημέρες. Επομένως η αναβολή αυτή, λογικά, πρέπει να έχει και συνέχεια πιο «ενδιαφέρουσα», αλλά αυτό θα γίνει «κατανοητό» εν καιρώ.
Μια ακόμη εξήγηση που δόθηκε για τη χρονική μετάθεση του δημ. σ/λίου κατά λίγες ημέρες, είναι ότι, κατά πληροφορίες που «κατατέθηκαν» στην «Πνύκα» προ του Αναγνωστηρίου, είναι ότι ηγετικό στέλεχος της δημ. Αρχής ζήτησε την προστασία της Αστυνομίας και η Αστυνομία, λέγεται, απαγόρευσε σε συγκεκριμένο πρόσωπο ή πρόσωπα να παραστεί/στούν στο δημ. σ/λιο. Και ως θεμελίωση του φόβου που εξέφρασε το εν λόγω στέλεχος είναι το τι ειπώθηκε τη «δύσκολη» νύκτα της Τετάρτης. Έτσι, εξηγείται ότι το Σάββατο της Τυρινής ούτε μαντινάδα ακούστηκε ούτε λύρα παίχτηκε, αλλά ούτε και επίσημη ενημέρωση του κοινού δε γίνεται.
Τελικά, επίσημη αιτιολόγηση της αναβολής δε δόθηκε ούτε μέχρι αργά το βράδυ του Σαββάτου. Προφανώς αυτό θα γίνει την Τετάρτη, μετά την Καθαρή Δευτέρα και τον εορτασμό της Ενσωμάτωσης την Καθαρή Τρίτη, 8/3/11. Οπότε, την… Καθαρή Τετάρτη θα… ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Όταν δηλαδή θα έχει «σιτέψει» το πράγμα και δε θα έχει ζωηρό ενδιαφέρον.
Πολλά λέγονται, πολλά εικάζονται, ανεπίσημες πληροφορίες προσφέρονται στα ΜΜΕ αφειδώς, όμως δε βγήκε ούτε ένα δελτίο τύπου από καμιά παράταξη του δημ. σ/λίου. «Αγοράζουν χρόνο» και οι αρχηγοί των παρατάξεων; Πιθανόν.
Και η ΑΡΓΩ, η μόνη από όλα τα ΜΜΕ που έγραψε αυτά που έγραψε έστω συγκαλυμμένα και με τρόπο γραφής τη διακριτική σάτιρα, προσπάθησε να διαφοροποιηθεί από την «συναινετική σιωπή» σύσσωμου του πολιτικού κόσμου της Καλύμνου. Όμως η κατάσταση έφτασε σε αστείο σημείο. Κατά την παροιμία «ο κόσμος το ‘χει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι». Λέγεται ότι μετά την προσεχή Τετάρτη θα λυθεί η σιωπή. Ούτε και αυτό το κατανοούμε…
Ένα είναι γεγονός, ότι μπορεί να ζητήθηκε η αναβολή για να μην επαναληφθεί μια δεύτερη «Νύκτα του Αγίου Βαρθολομαίου», χειρότερη της πρώτης, επιβεβαιώνεται όμως εκ των πραγμάτων ότι (κατά το «Τα μυστήρια των Παρισίων») «Τα Μυστήρια των Καλυμνίων» είναι του φόβου! Πιο «σέρτικα» και συμπαγή. Διαθέτουν βάθος μυστηρίου και σκληρή δικτύωση. Και αυτό γιατί διαθέτουν μακρά ιστορία. Είναι σύμφυτο γνώρισμα της πολιτικής ζωής της Καλύμνου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου